Sanna mina ord det här är mitt liv'

Hey there! Har gjort allt jag ska göra nu, tagit ut pengar osv. Så nu är det bara att vänta på att Amanda hör av sig så åker vi :) *suck* min lillebror kommer in och slår på precis allt jag äger, haha.. Busunge! Han stängde av min dator nyss också, men som tur var hade inlägget sparats i utkast.. hehe ;) Äter frukost nu i alla fall, youghurt in my heart♥ 

Är det inte lite konstigt, att man kan sakna en person så sjukt mycket, fast man inte ens känner personen..? Va ju i Furuvik för inte så längesen och såg my love Ulrik Munther, och gud vad jag saknar honom.. Den bästa dagen i mitt liv! Träffade även på två snälla tjejer där i Furuvik, den ena var Linnea , kolla in hennes blogg: http://linneanilsson.devote.se/ :) I'll see u guys later, Alicia.

Här har vi honom..♥ Bild: muntherarmy

Kommentarer
Postat av: Anna!

ULRIIIIKKKK! <33333

2011-08-19 @ 11:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0