Hello Hello Hello

Tja brudar! Kom precis hem från skolan, helt okej dag faktiskt. Hade inga vanliga lektioner igår eller idag, vi börjar med riktiga schemat imorgon. Och då har jag Religionskunskap, bild, matte, spanska & musik. Tråkigt huh? Vi fick våra skåp idag också, överskåp yaay! *happyface* Anyways, efter skolan så köpte jag lite choklad i centrum, och två killar från klassen följde efter mig och typ sprang efter mig inne i ica och jag vet inte vad.. Sjuka människor, hehe. Det är asnice för skolan ligger liksom i centrum, eller alltså precis brevid. Man behöver inte gå över någon väg eller något, så gissa vad vi gör på rasterna.. Awesome :) Just nu sitter jag i alla fall och messar med bebo & Shaki, loveit! Ska snart kolla Andra Avenyn (säsong 2) , kollade klart på säsong 1 igår så yes.. Är beroende. När det gick på tv så tyckte jag det verkade skit tråkigt eftersom att jag i vanliga fall inte gillar svenska serier, men det är verkligen skitbra :) Ha det bra sötnosar, update u later! Puss Alicia

- random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0