Grym!

Hej brudar!♥ kärlek till er.. är på toppenhumör just nu! (: Filmen "Jag saknar dig" var verkligen skitbra. Om ni inte redan har sett den så tycker jag absolut att ni ska kolla in den! Ingen tvekan. Nästan alla satt och grät.. men inte jag. Brukar få någon tår sådär, men inte störtböla. Tycker det är lite pinsamt ;$
Nu ska man sätta sig och påbörja lite läxor, gör nog resten imorgon, pallar egentligen inte -.-
- Tove

En riktig bloggare tar alltid kort på maten, så då måste man ju ta mitt under bion också :DD

Kommentarer
Postat av: aliciiiiaiiaiaiaaia lisshabababaobon

Men vad hette filmen då? ;) Du skriver att den va skitbra o lalal men inte va den heter xD



(ahahaah aa de är kul o kommentera sin egen blogg ajnooow!) / ALICIA FICIA <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0