Sorry / A'

Gud, jag har vart så dålig på att uppdatera.. Sorry sweetie's, hoppas ni förlåter mig!♥ Anyways, hej darlings! Kom precis hem, har vart med Amanda :) Skitkul som vanligt, har nästan för roligt med henne alltså.. Haha. Och när mami kommer hem, om typ 20 minuter, så ska jag snacka med henne och försöka få henne att låta mig gå på Rockbjörnen på grönalund imorgon - Ulrik Munther, my love, ska ju vara där.. Grejen är att jag är helt pank, för har redan gjort slut på hela min månadspeng, har ingen remsa/busskort, och att det slutar kl 23, och det är ju skola nästa dag.. Men får väl tjata på mamma. I så fall drar jag dit med Evelina, och imorgon i skolan ska vi göra ett plakat, nice huh? Mycket om Ulrik i detta inlägg, sorry again.. Måste bara säga att utsikten ifrån fönstret i "mat rummet" är sjuuukt fin nu på kvällen.. Man ser orange/rosa himmel bakom träden och ah.. Galet fint är det i alla fall! :)

Amanda har mitt schema, så har ingen aning om när jag börjar imorgon och vilken tid.. Hon har haft mitt schema i typ 1 vecka nu och jag glömmer alltid ta det när jag är hos henne, haha fail. Men jag får messa henne varje morgon och fråga, hehe. Har märkt att jag har börjat skriva mycket längre inlägg nu, på förra bloggen skrev jag väldigt kort, men nu blir dom rätt så långa. Nackdelen är att ni kanske inte orkar läsa..? Men om ni har läst ända hit, grattis sötnos!

Men ni får ha det bäääääst, har slut på pengar på mobilen så kan inte mobilblogga.. Gah! Men imorgon blir det ingen uppdatering om jag åker iväg och ser Ulrik då, men ni får klara er utan mig. Puss / Alicia
ETT TILL "SORRY" .. SITTER VID MAMMAS DATA OCH HAR INGEN BILD.. FAN, SORRY SORRY SORRY! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0