Tjejer i kallhäll, akta er!!

Alla tjejer och så som läser vår blogg som bor i kallhäll typ, aa ni kanske inte bryr er, men idag så gick jag till centrum och då står det en kille (mörkhyad) typ nere vid en lokal precis innan man svänger in till centrum. A iaf, jag råkar kolla ner där av någon anledning, och då står han där och typ börjar flörta med mig!!! jag vände mig om blixtsnabbt och gick därifrån. Sen när jag åkte iväg med mamma såg jag att han hade flyttat lite på sig, och nu stog han och kollade på alla som gick förbi, typ kollade efter tjejer ( typ på deras rumpa ) och sen på ett litet barn!!
asså blev så äcklad så jag höll på att spy!!!
de är inget jag fått för mig, jag lovar han kan nog bli riktigt äcklig! så var uppmärksamma!!
/ tovee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0