Voice 11' Konsert

Oj, det har nästan bara blivit mobil bloggar idag.. Men bättre det än ingenting alls, eller hur? Anyways, kollar fortfarande på This Is It, men har pausat, måste ju blogga också ;) Medans jag bloggar så håller Amanda på och försöker döda en mygga med en flugsmällare, haha.. Grymt taggad inför imorgon, the voice here we come! Har alltid så stora problem med att bestämma vad jag ska ha på mig när jag ska ut, så det blir min *rosa* ung08 tröja och ett par jeans bara, passar ju bra :)

CHRIS MEDINA | ERIC AMARILLO | DANNY | SWINGFLY | LAZEE | ADAM TENSTA | EBOI | ERIC TURNER | CROSSFIRE | SEAN BANAN | VANESSA FALK | SIBEL | LOREEN | NEWKID | NORLIE&KKV | NAUSE |
Alla dom artisterna kommer på the voice, as nice! Crossfire & Newkid blir bäst :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0