Har träffat Ulrik Munther !

Hey! Förlåt för att jag inte bloggat men igår så åkte jag in till stan med Evelina & Saga, träffade på några andra där också som vi var med, och då fick vi se Ulrik Munther först på Bengans när han sjöng och signerade, sen på TWANG, två gånger faktiskt för vi lyckades komma in på festen där det var 18-års gräns, stod längst fram båda gångerna, var så himla nära honom, går inte att förklara.. Om jag sträckte ut min arm helt vanligt så nuddade jag honom liksom, sen satt vi och väntade på honom i flera timmar, men han kom aldrig så då kom Evelinas mamma och hämta oss och vi åkte, men sen så ringde några och sa att han var där igen, så vi vände men då var han borta.. Men vet ni vad?! Dom på TWANG där han spelade visste hur länge vi hade väntat, så dom berättade för oss vart han var och det var på en resturang bara runt hörnet, så vi sprang dit och där stod han.. Lika söt som alltid :) Fick prata med honom och sen så fick vi kramar osv, galet! Världens bästa dag/kväll! :) ♥ Och så var jag med i lite intervjuer, skulle komma upp idag så det blir roligt att se! Men sitter just nu i skolan, så ska sluta blogga nu. KRAM / ALICIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0