Hello Hello

Hej bloggen! Gud, The Voice var gaaaaaaaaaaalet.. Haha det var super förutom att mina fötter dog, men yes. Sov över hos Amanda sen när vi kom hem också, men nu är jag hemma. Har ångest, skolan börjar ju imorgon. Alltså seriöst, fyfan. Har i alla fall precis gjort våfflor, gott! Men en sak som är nice, är att nu börjar ju alla bra program igen, idol, robinson, mästarnas mästare osv.. Ser framimot det! Och det där nya programmet "True Talent" verkar ju också ganska bra. Sitter inte vid min dator, eftersom att den inte funkar, så det får bli en bild från facebook, profilbilden faktiskt.. Måste verkligen ha en ny dator, finns en billig för 3 500 (bärbar) som jag vill köpa, men har inga pengar. Men ha det så bra sötnosar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0