Update / Rockbjörnen

Ohoj, Alicia här! Sorry för att jag inte bloggat, men min dator vill inte samarbeta med mig och så har jag vart busy..

Var på Rockbjörnen med Evelina i onsdags, helt awesome! Stod allra längst fram precis vid den där saken som går ut där artisterna brukar stå på, haha.. Gjorde highfive med en av Dannys dansare också, hihi. Ulrik Munther var lika bra som vanligt, och vi hade ett plakat och vet ni vad? .. Några från aftonbladet fotade mig och Evelina med det plakatet och det ligger uppe på aftonbladet.se, pinsamt. Men sen efteråt så hängde vi lite med Danny, snackade, kramades, osv, han är verkligen sjukt trevlig!.. och snygg! Och sen så träffade vi på lite andra kändisar också, bla Eric Amarillio som sa att vi var bäst, och det har jag på film, Eric Saade och september. Sjukt många kändisar var där alltså. Innan rockbjörnen så gick jag och Evelina runt lite på grönan bara, och då såg vi Josefin Crafoord stå där, så vi typ spanar in henne och lite sådär. Sen när vi ska gå så går hon efter och frågar om vi kan ta bild på henne och hennes familj, så det gjorde vi, hon var också jätte trevlig :)

Gud, hände massor av saker på Rockbjörnen.. Kan inte berätta allt för då blir inlägget super långt, men vi var ett nummer ifrån att vinna en sån där stor kex choklad.. Haha gissa om vi blev sura.. Men det roligaste var nog när vi träffade Sean Banan.. Vi frågade om en kram, och så fick vi det. Och så frågade han om vi mådde bra, och vi sa "aa" vi var sjukt trötta och sådär.. Så då bär han typ upp oss och snurrar runt och skriker över hela grönalund "MÅR NI BRA NU NÄR SEAN BANAN ÄR HÄÄÄÄÄR?" haha.. helt galet! Har nog aldrig garvat så mycket, lite pinsamt också eftersom att alla stannade upp och kollade vad som hände.. ;)

Men nu så måste jag kolla mailen, och fixa lite grejer.. Btw så är jag hemma idag från skolan, är lite sjuk..
KISSES & HUGS / Alicia

Bilden som ligger uppe på aftonbladet.se .. Jag var sjukt ful, men skitsamma! Ulrik i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0